HomeNieuwsVoorjaarsbijeenkomst SGP - Beloofd is beloofd?!

Voorjaarsbijeenkomst SGP - Beloofd is beloofd?!

Publicatiedatum: 11 mrt. 2017

BELOOFD IS BELOOFD?!

Voor de gemeenteraadsverkiezingen van 2014 hebben wij u een aantal speerpunten gepresenteerd. Een aantal van deze speerpunten hebben we inmiddels kunnen realiseren, een aantal helaas (nog) niet. Graag willen we u bijpraten over de huidige stand van zaken en per speerpunt een toelichting geven. Onze wethouder en raadsleden hopen aanwezig te zijn om al uw vragen te beantwoorden.

Dit willen we doen op dezelfde locatie als waar een aantal jaar geleden ons verkiezingsprogramma aan u is gepresenteerd. Van harte welkom op woensdag 29 maart 2017 D.V. in de Afmijnzaal van Fruitmasters Geldermalsen! Inloop vanaf 19:00 uur, start programma om 19:30 uur.

Het complete programma voor deze avond is als volgt:

19:30 uur                        Opening door de voorzitter, de heer A.R. van Doorn

19:45 uur                        Formeel gedeelte, waaronder een bestuursverkiezing

19:50 uur                        Inleiding door Koert Kirpestein

20:00 uur                        Korte inleiding 4 speerpunten (zoals zondagssluiting, gezond                                                      financieel beleid, gemeentelijke fusie, naleving APV) en discussie

20:20 uur                        Koffiepauze

20:40 uur                        Korte inleiding overige speerpunten (zoals verkeersproblematiek,                                              gratis parkeren, jeugdzorg WMO, leerlingenvervoer,                                                                      starterswoningen, begraafplaatsen) en discussie

21:20 uur                        Rondvraag

21:35 uur                        Sluiting

21:45 uur                        Napraten onder het genot van een hapje en drankje

Kortom, een interessante avond waarop we graag terugblikken en vooruitblikken. Natuurlijk gaan we ook graag het gesprek met u aan en is er alle ruimte om vragen aan ons te stellen of met ons van gedachten te wisselen. Ook voor een hapje en drankje wordt, zoals u van ons gewend bent, gezorgd.

Wij hopen u te mogen verwelkomen!